Array
Home Novinky DEUTZ-FAHR nové traktory řady 5
Banner

ZETOR vstupuje do Vietnamu

ZETOR pokračuje v expanzi na nové trhy, kterou zahájil již v roce 2016. Jedním z prvních úspěchů letošního roku je navázání spolupráce s vietnamským partnerem, společností GOLDMAX. Do oblasti Vietnamu budou dodávány traktory modelových řad MAJOR, PROXIMA, FORTERRA a také CRYSTAL.

DEUTZ-FAHR nové traktory řady 5
Napsal Milan Kočí   
Pondělí, 04 Březen 2013 12:00

Na mezinárodním veletrhu SIMA 2013 v Paříži, představil německý výrobce nové traktory DEUTZ-FAHR řady 5, které postupně nahradí starší modely s označením Agrotron K. Nová řada 5 obsahuje nejnovější technologie s cílem maximalizovat efektivitu ve všech provozních podmínkách. Čtyři modely s rozsahem výkonu od 95 do 120 koní, jsou k dispozici ve verzi standart, „P" a „TTV". Modely s označením 5100 (95 k), 5110 (105k) a 5120 (116 k), jsou nabízeny s manuální převodovkou, nebo s 3-stupňovou převodovkou Powershift. Modely s označením 5110 TTV (105 k), 5120 TTV (116 k) a 5130 TTV (120 k), jsou vybaveny převodovkou TTV s plynule měnitelným převodem.

Všechny modely řady 5, pohání nové 4-válcové motory DEUTZ se systémem vstřikování common-rail ( vstřikovací tlak 1600 bar) o objemu 3,6 litru, s maximálním točivým momentem v rozsahu od 397 do 480 Nm, při otáčkách 1600 ot/min. Emisní norma stupeň 3b (Tier 4i) je dosažena díky technologii EGR (recirkulace výfukových plynů), v kombinaci se systémem dieselového oxidačního katalyzátoru (DOC). Traktory řady 5 nabízí v závislosti na modelu široký rozsah přenosových možností. Standardní verze je v nabídce s mechanickou převodovkou, s počtem rychlostí 10/10R (s redukční převodovkou pro plazivé rychlosti 20/20R). Modely verze „P" jsou osazeny 3-stupňovou převodovkou Powershift, s počtem rychlostí 30/30R (+plazivé převodové stupně 60/60R). Maximální rychlost u těchto typů převodovek je 50 km/h, nebo 40 km/h včetně možnosti „ECO" při úsporném režimu motoru. Poslední verze „TTV" je vybavena převodovkou TTV s plynule měnitelným převodem a dvěma režimy. Polní režim je v rychlostním rozsahu 0 – 23 km/h a silniční režim 0 – 50 km/h.


Hydraulický systém je s mechanickou, nebo elektrohydraulickou regulací a v základní verzi je osazen jedním čerpadlem s kapacitou 60 l/min, nebo na přání s novým systémem „60ECO", kdy maximální průtok 60 l/min je dosažen již při otáčkách motoru 1600 ot/min. Další možností na přání je tandemové čerpadlo s kapacitou 90 l/min. Zadní vývodový hřídel (PTO) má čtyři volby rychlostí 540, 540 E, 1000 a 1000 E ot/min. Maximální zátěž zadního závěsu je 4650 kg, tuto hodnotu lze navýšit přidáním vnějších pomocných hydraulických válců na 6600 kg. Přední vývodový hřídel (PTO) má rychlost 1000 ot/min a maximální zátěž předního závěsu činí 1850 kg.


Nová kabina „E Claas" je k dispozici s mechanickým, nebo pneumatickým odpružením a poskytuje obsluze maximální bezpečnost a pohodlí, s vysoce funkčním pracovním prostředí a komfortem na nejvyšší úrovni.


Zdroj: www.deutz-fahr.com

Podobné články

Komentáře  

 
0 #1 zdeněk jzdák 2013-03-04 19:50
:D toho bych chtěl moc moc moc ;-)
Citovat
 

Přidat komentář


Bezpečnostní kód
Obnovit